2015. július 7., kedd

Mézes-mentás málnaleves

Korán reggel elsétáltam a zöldségeshez friss gyümölcsökért. Ebben a hőségben nekem sem mindig van kedvem sok időt tölteni a tűzhely mellett, ezért is készítettem főzés nélkül a mai levest.

Mézes-mentás málnaleves
Hozzávalók: 
20 dkg málna, 3 dl tej, 0,5 dl tejszín, 3 teáskanál méz, 2 teáskanál főzés nélküli vaníliás pudingpor, 5-6 mentalevél

Magas falú tálba helyeztem a málnát. A pudingport egy csészében csomómentesre kevertem 1 dl tejjel. A málnához öntöttem a tejjel elkevert pudingport, a többi tejet, tejszínt és mézet. A mentalevelet felaprítottam és hozzáadtam. Botmixerrel pürésítettem és tálakba öntöttem. Hideg hozzávalókból készítettem, így az elkészítést követően már fogyasztható is volt. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése