2015. január 19., hétfő

Sonkás kosárka

A TV Paprika műsorán néztem Sarah Moulton mesterszakács hétköznapi fogásait, melyek teljesen elbűvöltek, mert könnyen, gyorsan elkészíthetőek. Látott recept alapján készítettem el a vasárnapi reggelit, de salátával kitűnő vacsora is lehet.
Sonkás kosárka
Hozzávalók 1 csészéhez:
2-3 szelet sonka vagy bacon, lilahagyma, kaliforniai paprika felkockázva, koktélparadicsom negyedelve, 1 egész tojás, reszelt sajt, só, bors

Sarah muffin sütőben készítette ezt a finomságot, viszont én csak 2 adagot készítettem, ezért 2 csészét egy kisebb tepsibe állítottam. A csészét kibéleltem 2 szelet fekete-erdei sonkával, majd rászórtam a kockázott lilahagymát, kaliforniai paprikát és a negyedelt koktélparadicsomot.

Megsóztam, megborsoztam és ráütöttem egy egész tojást.

Végül megszórtam reszelt sajttal. A tepsibe kevés vizet öntöttem, hogy a csészék ne repedjenek meg.


200 fokra előmelegített sütőben 20 perc alatt készre sütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése