2014. augusztus 27., szerda

Pizzás csiga

Sikerült végre egy csajos estét tartanunk és mivel tudtam, hogy a fél éjszakát átbeszélgetjük és másnap nem lesz már időnk a reggeli készítésére, ezért gondoltam egyet és megsütöttem a pizzás csigákat. Lefagyasztható, és bármikor elővehető. Nagyon finom, és könnyű elkészíteni. 

Pizzás csiga
10 dkg teljes kiőrlésű tönkölybúza lisztet, 15 dkg fehér tönkölybúza lisztet összegyúrok 2 dl langyos vízzel, 1 evőkanál olivaolajjal, 1/2 csomag (2,5 dkg) friss élesztővel és 1/2 kávéskanál sóval. A tésztát simára gyúrom, majd kb. 30 perc alatt kétszeresére kelesztem. 

Még a tészta kel, elkészítem a tölteléket. 0,5 dl házi paradicsompürét összekeverek 1 teásaknál pizzakrémmel, 1/2 kávéskanál oreganoval, frissen őrölt borssal és sóval. 10 dkg pulykamell sonkát összekockázok, valamint 10 dkg mozzarella sajtot lereszelek. 

A tésztát lisztezett deszkán 2 mm vastag téglalapra nyújtom. Rákenem a paradicsomos szószt, rászórom a sonkát és a reszelt sajtot. A tésztát összetekerem és 16 darabra vágom. A tekercseket libazsírral kikent tepsire fektetem és további 30 perci kelesztem. 200 fokra előmelegített sütőben 20 percig sütöm, majd rácsra szedve hűtöm ki. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése