2014. október 10., péntek

Fűszeres csirkemell zöldbabbal és kesudióval

Ezt készítettem ma ebédre :) még tegnap este befűszereztem a csirkemell csíkokat, hogy az ízek jobban összeérjenek.
Fűszeres csirkemell zöldbabbal és kesudióval
Hozzávalók: 20 dkg csirkemell, 10 dkg zöldbab, 10 dkg sárgarépa, 20 dkg spagettitészta, 1 evőkanál olívaolaj, 1 gerezd fokhagyma, 1 kávéskanál reszelt friss gyömbér, fél kávéskanál currypor, fél kávéskanál kurkuma, só, bors, 5 dkg kesudió

Tegnap este a csirkemellet csíkokra vágtam és a curryporral, kurkumával, borssal és sóval fűszereztem. Zárható edénybe tettem, meglocsoltam olívaolajjal és egy éjszakára a hűtőszekrénybe tettem.
Ma délelőtt egy fazékba vizet tettem fel forrni 1 kávéskanál sóval. A zöldbabot 4 cm darabokra, a sárgarépát vékony karikákra vágtam. Mikor felforrt a víz beletettem a zöldbabot, sárgarépát, majd kb. 10 percig főztem. Közben egy serpenyőben olívaolajat hevítettem és pár percig a reszelt gyömbért, és a karikára vágott fokhagymát pirítottam, majd beletettem a fűszeres csirkemell csíkokat és készre sütöttem. A vízből kiszedtem a megfőtt zöldbabot, sárgarépát, majd rátettem és összeforgattam a hússal, vigyázva, hogy ne törjenek meg a zöldségek. A zöldségek vizébe a spagettit kifőztem. A kesudiót száraz serpenyőben megpirítottam folyamatosan rázogatva. A kifőtt tésztát tányérra tettem, majd rászedtem a zöldbabaos, sárgarépás csirkemellet és megszórtam a pirított kesudióval. 
Kb. 30 perc alatt elkészült. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése