2014. október 27., hétfő

Tepsis csirkecomb sok zöldséggel és fetával

Vasárnap a smink iskolából hazaérve, leültem megpihenni és elkezdtem azon gondolkozni, hogy a héten mennyi és milyen feladataim lesznek, hogyan tudom megoldani. Szépen jegyzetelgettem a noteszemben, amikor bevillant, hogy mindenre gondoltam, kivéve hogy mit is fogok hét napjain ebédelni. Gyorsan felpattantam, felmértem mi található a hűtőszekrényemben és a mai napra ezt a zöldséges, csirkecombos étket készítettem. 
Tepsis csirkecomb sok zöldséggel és fetával
Hozzávalók 1 főre:
1 egész csirkecomb, 10 dkg cukkini, 10 dkg sárgarépa, 10 dkg zellergumó, 3 db koktélparadicsom, 1 közepes fej vöröshagyma, negyed kaliforniai paprika és 5 dkg feta sajt. (ezeket találtam a hűtőben :) )
só, bors, szárnyas fűszerkeverék, 2 evőkanál olívaolaj, 0,5 dl víz. 

Tepsis csirkecomb sok zöldséggel és fetával
A csirkecombot befűszereztem, a cukkinit, sárgarépát felkarikáztam, a zellergumót kockára, a vöröshagymát félbe vágtam és a kaliforniai paprikát felszeleteltem. A csirkecombot és a zöldségeket elrendeztem a tepsiben, megsóztam, borsoztam, olívaolajjal meglocsoltam. A tetejére morzsoltam a fetasajtot. Ráöntöttem a vizet, befedtem a tepsit alufóliával és 180 fokon előmelegített sütőbe tettem. 30 percig sütöttem, majd levettem a fóliát és 200 fokon további 10 percig sütöttem, vigyázva, hogy a hús ne száradjon ki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése