2014. szeptember 10., szerda

Gyömbéres csirkecomb sült almával, zöldségekkel




Két egész csirkecombot megmostam és szárazra töröltem. 1 centis gyömbért, 1 gerezd fokhagymát megtisztítottam, lereszeltem, hozzáadtam fél kávéskanál sót, kevés borsot és összekevertem 1 evőkanál olivaolajjal. Ezzel a páccal, valamint 1 evőkanál puha vajjal jól bedörzsöltem a combokat és sütőpapírral bélelt tepsire tettem.

1-1 szál sárgarépát és fehérrépát megtisztítottam és egyforma darabokra vágtam. Két kisebb almát és egy lila hagymát felnegyedeltem. Egy evőkanál mézet és egy evőkanál olivaolajat összekevertem sóval, borssal. A feldarabolt almát és zöldségeket megforgattam a mézes-olajos pácban és a csirkecombok mellé helyzetem. 180 fokra előmelegített sütőben készre sütöttem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése