2014. szeptember 10., szerda

Szőlős-zabpelyhes muffin citromos mascarponeval megbolondítva

Mi kell 6 darab muffinhoz?
1 tojás, 6 dkg barna cukor, 5 dkg olvasztott vaj, fél teáskanál sütőpor, 4 dkg tönkölybúza fehér liszt, fél kávéskanál fahéj, 4 dkg zabpehely, 10 dkg szőlő

A citromos mascarponehoz: 
1 evőkanál mascarpone, fél dl tejszín, 1 teáskanál porcukor, fél citrom reszelt héja

Szőlős-zabpelyhes muffin
A tojást a barna cukorral habosra kevertem robotgéppel. Hozzáadtam az olvasztott vajat, sütőporral elkevert lisztet, fahéjat és zabpelyhet. Összekevertem fakanállal, majd hozzáadtam a félbe vágott szőlőszemeket. Papírral bélelt muffin sütőbe tettem a masszát a forma háromnegyedéig.

180 fokos előmelegített sütőben 35 perc alatt sütöttem. Közben alufóliát tettem a tetejére, hogy ne égjen meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése